Dalo by se říci, že postačí si ověřit, jaké služby či produkty vaši zákazníci převážně vyhledávají, poté poznat potřebná klíčová slova, která jsou nejčastěji zadávána do vyhledávače. A pak už jen postačí naservírovat návštěvníkům obsah, který hledají. Tím tak máte zraručeně vyhráno. Nebo možná také ne? Ono to až tak snadné není.
I když se jedná v podstatě o souhrn hledání jednotlivých slov, která souvisí s konkrétním oborem a webem, díky promyšlenosti a správné volbě lze najít až stovky či tisíce souvisejících frází. Prostřednictvím nich lze získat vyšší návštěvnost webových stránek.
První krok aneb co tomu předchází?
Zcela prvotním počinem je tzv. sběr dat. Zde se může postup trochu odlišovat, záleží, zda se jedná již o zavedený obor nebo nově vznikající. Všemu odpovídá také úroveň vzdělání a znalostí daného jedince. Například pro psaní článku je předpokládáno, že už něco o daném oboru člověk ví a nějakou dobu i působí ve svém oboru, tudíž je znám pro své zákazníky a jen je podpořeno jejich aktivní vyhledávání.
Je důležité se především zorientovat, prohlédnout i konkurenční weby, projít různá diskusní fóra, stejně tak je dobré se podívat i na konkurenci v zahraničí apod. Pokud je to pro vás přeci jen velkou neznámou, je dobré se obrátit na profesionály ve svém oboru, díky nim tak bude provedena analýza klíčových slov efektivně a vy si ušetříte čas.
Jak to vše probíhá a k čemu je to dobré?
Analýza klíčových slov je souhrnem slov spojených s vaším oborem podnikání. Současně musí náležet mezi maximálně hledaná slov. Zároveň však musí být hledanost slov co nejméně konkurenční. Vše se zaměřuje na váš web a zvýšení návštěvnosti, tj. potenciální úspěch a zvýšení efektivnosti nejen v rámci vašeho podnikání.
Co vám to vše přinese? Především je to efektivní pomoc při vytváření PPC reklamy, podpora celkové tvorby marketingové strategie.