Každá firma a každý podnikatel potřebuje ke své existenci a fungování naprosto samozřejmě nějaké sídlo. Musí být nějaké místo s adresou, kde se taková firma nachází, kde ji může veřejnost nebo nějaký úřad v případě potřeby nebo zájmu najít. A pochopitelně vesměs potřebuje i takový objekt, ve kterém se její činnost realizuje, protože to se obvykle nedá dělat jen tak pod širým nebem.
Jenže ono není sídlo jako sídlo. A pokud se potřeb tohoto týká, musí si každý, kdo podniká, vybírat podle nejednoho kritéria. Je samozřejmé, že objekt, ve kterém se pracuje, musí odpovídat požadavkům, jež určitá činnost vyžaduje, protože nevyhovující prostory by práci jenom komplikovaly, případně dokonce znemožnily. Ale nejen to. Sídlo firmy musí mít pozitivní vliv i na to, jak je podnik vnímán veřejností, potenciálními zákazníky. Protože i na dojmu záleží, zda tu bude někdo ochoten utrácet peníze, zda bude přesvědčen o tom, že se na takovou nabídku dá spolehnout.
A tak si nejedna firma nevystačí s objektem, ve kterém vyrábí to, co vyrábí, případně nabízí to, co nabízí. Někdy to chce něco o poznání lepšího, důvěryhodnějšího. A protože nemá ani zdaleka každý podnikatel na to, aby na lukrativním místě sídlil, nebo nemá na to, aby si ke své provozovně pořizoval další nemovitost jenom tak pro parádu, může nejednou přijít vhod i jenom virtuální sídlo firmy Ostrava.
Podnik jakéhokoliv druhu si tu může zřídit své formální sídlo, tedy adresu, kam mu může být zasílána korespondence, případně tu může příležitostně využít některou z devíti konferenčních místností. Tady mu mohou za pár korun přebírat a vyřizovat poštu i další dohodnuté záležitosti.
A tak se leckomu může podobné sídlo hodit. Protože díky němu působí dokonalejším dojmem, tak, jak to nároční zákazníci vyžadují, a to znamená i větší naději na zisk. Zisk, který si nežádá žádné velké investice.